Felhasználó:
Jelszó:

Eszközök

Ha regisztrálsz, saját polcaidra teheted a könyveidet, jegyzeteket írhatsz hozzájuk, megkeresheted, melyik a legközelebbi könyvtár, ahonnan ki tudod őket kölcsönözni. Mi több, közösen is építhetsz könyvespolcot barátaiddal, kollégáiddal.
 

Irodalom az MFPI Könyvtárpedagógia módszertana tanfolyamhoz - Dömsödy Andrea polca

A lista nem teljes, mert a cikkek közül nem mindent találtunk meg ebben az adatbázisban. Továbbá figyeljetek, hogy egy mű többféle címleírással is rendelkezhet a sok-sok katalógusban, így ha ezekre a megadott linkekre nincs találat a kedvenc könyvtáratokban, akkor a címe alapján a Katalógus fülön keressétek újra. Hátha ...

Oroszlány Péter: Könyv a tanulásról
Oroszlány Péter: Tanulásmódszertan
Dán Krisztina: Milyen legyen a működőképes könyvtár-pedagógiai program?:a dokumentum elkészítésének és folyamatos kapbantartásának, gondozásának elvi és gyakorlati szempontjai
Steklács János: Az olvasás kis kézikönyve szülőknek, pedagógusoknak:hogyan olvas(s)unk?
Szabó Pap Edit: Könyvtári informatika
Seressné Barta Ibolya: Út a forráshoz:Hagyományos könyvtárhasználat:6-9. osztály:Könyv és munkafüzet
Seressné Barta Ibolya: Út a forráshoz:Elektronikus könyvtár- és dokumentumhasználat 8-10. osztály részére:könyv és munkafüzet
Rácz Tiborné: Könyvtárhasználati tudnivalók általános iskolásoknak:5-8. osztály
Katsányi Sándor, Könyves-Tóth Lilla: Információ, könyv, könyvtár 2., Információkereső gyakorlatok 8-12 éveseknek
Katsányi Sándor, Könyves-Tóth Lilla: Információ, könyv, könyvtár 2., Információkereső gyakorlatok 12-18 éveseknek
HOMOR Tivadar: Információ és az ember
Kokas Károly: Könyvtárhasználat 7-10
Rozgonyi-Borus Ferenc: Informatika középiskolásoknak:számítástechnika és könyvtárhasználat
Gyermánné Huga Ibolya: Vár a könyvtár:könyvtárhasználati ismeretek a 3-4. osztály számára
Gyermánné Huga Ibolya: Könyvek és könyvtárak titkai:könyvtárhasználati ismeretek az 1-2. osztály számára
szerkesztette Dömsödy Andrea: Iskolai könyvtári projektek, programok
Tóth László: Megtanulok fogalmazni:Gyakorlati útmutató a fogalmazásíráshoz nem csak diákoknak
Tóth László: Kritikai olvasás, kritikai gondolkodás:A fejlesztés alapjai
Tánczos Judit: Baj van a tanulással:módszerek a tanulási zavarok korrigálásához
Attila Schlögl: Az ember feje nem káptalan?:emlékezetfejlesztés
Oroszlány Péter: A tanulás tanítása:tanári kézikönyv
Mező Ferenc: A tanulás stratégiája
Kovácsné Sipos Márta: A tanulás fortélyai
szerkesztette Katona András, Ládi László és Victor András: Tanuljunk, de hogyan!?:az iskolai szaktárgyak tanulása
Karin Kampwerth: Legyél 4 hét alatt osztályelső!
Fisher Robert: Hogyan tanítsuk gyermekeinket gondolkodni?
Dudley, Geoffrey A.: Duplázd meg a tanulóerődet!:a rögzítés és a felidézés hatékony technikája
Robert Fisher: Hogyan tanítsuk gyermekeinket tanulni?
Deli Éva: Tanulástanítás?:élvezetes tanulás
Deákné B. Katalin: Neked is lehet jobb jegyed!:tanulási módszerek, ötletek
Baló András: A tanulás fejlesztésének tanulása, T.F.T.:projektorientált tanulás, módszertani segédlet
szerkesztette Lovász Andrea: Navigátor:kortárs gyerekirodalmi lexikon:böngésző és olvasókönyv
Kate McCaffrey: Behálózva
szerkesztette Falus Iván: Miért jó egy alternatív iskola?:az Alternatív Közgazdasági Gimnázium pedagógiai hatásrendszerének empirikus vizsgálata
Paul Ginnis: Tanítási és tanulási receptkönyv:az izgalmas és élvezetes tanulás eszközei
Tóth László: Pszichológiai vizsgálati módszerek a tanulók megismeréséhez
Kósáné Ormai Vera: A mi iskolánk
Lénárd Sándor: Fejlesztő értékelés
Nahalka István: Hogyan alakul ki a tudás a gyerekekben?:Konstruktivizmus és pedagógia
Tóth Viktória: Így is lehetne:a nyelvi-informatikai évfolyam könyvtárpedagógiai lehetőségei
Tóth Viktória: Jogi útvesztők - kérdőjelekkel:az iskolai könyvtárak jogi szabályozása
Dán Krisztina [et al.]: Tájékoztatók a Nemzeti alaptanterv műveltségi területeiről:Informatika
Gaskó Krisztina: A tanulási kompetenciák szerepe a tanulásfejlesztésben
Dömsödy Andrea: Miért kellene ismernünk a gyerekek könyvtárképét?
Dömsödy Andrea: Könyvtár az iskolában - A könyvtár funkciói, működése a hatékony iskolában
Dán Krisztina, Haralyi Ervinné: A könyvtárra épülő szaktárgyi projektek jellege, szervezésük és megvalósításuk tapasztalatai
Szerk.: Nahalka István: Hatékony tanulás
Nagy Attila: Olvasásfejlesztés, könyvtárhasználat - kritikus gondolkodás
Nádasi Mária, M.: Projektoktatás:elmélet és gyakorlat
Mélykóné [!Melykóné] Tőzsér Judit: Könyvtár-pedagógiai program az iskolában
Melykóné Tőzsér Judit: Készítsünk könyvtárhasználati helyi tantervet!
[szerkesztette Dán Krisztina]: Bevezetés a könyvtárhasználat tanításába:módszertani segédanyag óraleírásokkal
Dömsödy Andrea: Könyvtár-pedagógiai foglalkozások
Dömsödy Andrea: Könyvtárhasználati tankönyvek és a kor tudományossága
Dömsödy Andrea: Könyvtár-pedagógia