Felhasználó:
Jelszó:

Eszközök

Ha regisztrálsz, saját polcaidra teheted a könyveidet, jegyzeteket írhatsz hozzájuk, megkeresheted, melyik a legközelebbi könyvtár, ahonnan ki tudod őket kölcsönözni. Mi több, közösen is építhetsz könyvespolcot barátaiddal, kollégáiddal.
 

Ez a könyv még nem veszett el

Veszítsd el ezt a könyvet!

Töltsd ki az elvesztési nyilatkozatot, veszítsd el a könyvet, és te is részese leszel a nagy könyvelvesztő játéknak!

Szólj hozzá a könyvhöz

Hozzászólás írásához jelentkezz be! Ha még nem regisztráltál, itt megteheted.
Még nem érkeztek hozzászólások. Légy te az első!

Gálik Mihály: Médiagazdaságtan

Könyvismertető

A médiagazdaságtan "a médiatermékek piacainak leírása, az e piacokon érvényesülő sajátos törvényszerűségek feltárása". Ennek a viszonylag újkeletű közgazdasági diszciplínának az alapismereteit foglalja össze és rendszerezi Gálik Mihály egyetemi jegyzetnek, tankönyvnek készült könyve. Az első kötetben szabatosan meghatározza és leírja-elemzi a média és a médiagazdaságtan fogalmát (összefüggésben a kommunikációval általában és a tömegkommunikációval speciálisan), majd a médiapiac aktorait és faktorait teszi rendszeres vizsgálódás tárgyává (termék, fogyasztók, termelői kínálat, piaci szerkezet, verseny a médiapiacon stb.), hogy azután rátérjen a médiagazdaságtan speciális ágaira, és elsőül a lapok piacának analízisét nyújtsa (a lapok fajtái, a lappiacok, a lapok mint árucikkek, a lapok előállítása, a piaci szerkezet és verseny, a terjesztés, a szabályozás stb.). A fontos szakkönyv - a médiagazdasági szakembereken, az annak készülőkön túl a tömegkommunikáció iránt szakszerűen érdeklődőknek is ajánlható.
Írta: Könyvtári Intézet

Gálik Mihály további művei